Nový Peugeot e-208

Nový čisto elektrický Peugeot e-208 je ideálny spoločník do mesta.

Spotreba kombinovaná do 16,9 kWh
Prevodovka automatická s pevným prevodovým stupňom
Výkon 136 koní
Zrýchlenie 0-100km/h od 8,1 s

Nový Peugeot e-208 stojí na platforme CMP (Common Modular Platform), ktorá je najnovším produktom spoločnosti PSA Group pre segmenty B a C. Platforma je modulárna z hľadiska rozmerov a motorov. Preto umožňuje výber medzi spaľovacími alebo elektrickými pohonnými jednotkami.

Vďaka tomu takmer nespoznáme rozdiel medzi klasickým Peugeotom 208 a jeho elektrickou verziou. Nový Peugeot e-208 má však zopár unikátnych prvkov, ktoré ho odlišujú. Jeho exteriér zdobí monogram "e", dvojfarebný znak leva, predná maska s prvkami vo farbe karosérie, čierne lemy blatníkov a hliníkové 17-palcové disky s diamantovými výplňami, ktoré zlepšujú aerodynamické parametre auta.

Peugeot E 208 2

Interiéru dominuje nová generácia Peugeot i-Cockpit. Vodič má vďaka nej na dosah všetko, čo potrebuje. Viacero funkcií môže ovládať prostredníctvom multifunkčného volantu, údaje o vozidle sleduje na 3D digitálnom prístrojovom paneli a k dispozícii má taktiež desaťpalcovú dotykovú HD obrazovku. Na nej sa zobrazuje aj animácia znázorňujúca fungovanie pohonného ústrojenstva v reálnom čase.

Peugeot e-208 s dojazdom 340 km

Peugeot e-208 sa opiera o motor s výkonom 100 kW/136 koní a krútiacim momentom 260 Nm, ktorý je dostupný od 0 km/h. Elektrická pohonná jednotka je zárukou potešenia a intenzívnych jazdných zážitkov v tichom a komfortnom prostredí. Z nuly na stovku zrýchli za 8,1 sekundy a dosahuje maximálnu rýchlosť 150 km/h. Energiu čerpá z vysoko výkonnej batérie s kapacitou 50 kWh. Tá však vďaka spomenutej CMP platforme neuberá z priestrannosti interiéru.

Podľa protokolu WLTP sľubuje elektrický Peugeot 208 dojazd až 340 kilometrov. Nabíjanie je možné aj prostredníctvom nabíjačky s výkonom 100 kW, keďže batéria si reguluje teplotu. Na 80 % kapacity batérie sa tak dostanete len za 30 minút. Ďalšou možnosťou nabíjania je využitie Wallboxu s výkonom 7,4 kW. V domácich podmienkach si tak auto nabijete v priebehu noci za približne 7,5 hodiny.

E 208 Motor

Štyri stupne výbavy

Cenovka modelu Peugeot e-208 sa začína tesne pod úrovňou tridsaťtisíc eur. Presnejšie vo výbave Active je dostupný od 29 390 €. Presne o tisícku drahšie je vyhotovenie Allure. Vo výbave GT Line stojí 31 690 € a za elektrickú 208-ku s označením GT momentálne zaplatíte 33 690 €. Vo všetkých prípadoch dostane rovnakú pohonnú jednotku, líši sa iba výbava.

Výhodou elektrickej verzie Peugeotu 208 je, že už od najnižšej výbavy Active ponúka o niečo viac ako klasický model so spaľovacími motormi. Konkrétne elektrickú parkovaciu brzdu, balík Bezpečnosť plus, predné LED svetlomety, lemy kolies v čiernej lesklej farbe, bezkľúčové štartovanie, automatickú jednozónovú klimatizáciu, 11 kW trojfázovú nabíjačku, zásuvku USB v prednej stredovej konzole a Peugeot Connect SOS & Assistance.

Galéria

Cookies používame, aby sme vám zaručili najlepší možný zážitok z návštevy našej stránky francetech.sk. Ak budete pokračovať bez zmeny vašich nastavení, dávate tým najavo svoj súhlas s prijímaním všetkých cookies z našejstránky. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť