NEWSLETTER
Radi by sme vám posielali novinky o skvelých ponukách a špeciálnych promo akciách.
Auto s vlastnou tvárou. Nový Peugeot 308 SW je e úsporný a ultra-moderný bez akýchkoľvek kompromisov. Spĺňa nároky a očakávania náročných klientov, ktorých láka trieda kompaktných automobilov s karosériou kombi.
Konštrukcia prístrojovej dosky je založená na architektúre „high wind”, čo znamená, že ventilačné výduchy sú umiestnené priamo v úrovni hláv predných pasažierov, čo zvyšuje komfort vodiča a spolujazdca. Súčasťou tejto architektúry je aj zmenené umiestnenie 10-palcového stredového displeja, nachádzajúceho sa o niečo nižšie, než digitálny prístrojový štít, tak, aby bol v centrálnej časti prístrojovej dosky nielen prirodzenejšie umiestnený, ale aj jednoducho dosiahnuteľný a ovládateľný rukou vodiča.
Dizajn sedadiel bol navrhnutý s cieľom zvýšiť komfort a s dôrazom na kvalitu použitých materiálov: látka, technické tkaniny, alcantara, embosovaná koža a farbená koža Nappa.
Moderné technológie sa podieľali aj na vylepšení presklenia. Čelné sklo je kompletne vyhrievané, predné aj zadné sklo má zvýšenú hrúbku, bočné sklá vpredu sú akusticky laminované, v závislosti od verzie. Od výbavového stupňa Allure je vnútorné spätné zrkadlo bezrámové, navyše je v prípade hybridných verzií vybavené zelenomodrou LED kontrolkou, ktorá okoliu signalizuje, že auto práve jazdí v bezemisnom režime.
Vďaka systému AQS (Air Quality System), ktorý nepretržite monitoruje kvalitu vzduchu vstupujúceho do kabíny a v prípade potreby je schopný automaticky aktivovať vnútorný okruh, dýcha posádka vozidla zdravší vzduch
Peugeot i-Cockpit® je súčasťou samotného DNA značky. S príchodom každej nasledujúcej generácie sa viac dolaďuje, vylepšuje a modernizuje. Nový Peugeot 308 SW predstavuje evolúciu v oblasti ergonómie, kvality, dizajnu a technológií, ktorú stelesňuje aj nový systém infotainmentu PEUGEOT i-Connect®.
Súčasťou nového kompaktného volantu sú aj senzory, schopné detegovať, či má vodič na ňom položené obe ruky, čo je nevyhnutné pri využití niektorých nových jazdných asistenčných systémov. Ergonomický a (na želanie) aj vyhrievaný volant obsahuje ovládacie prvky pre: rádio, média, telefón, jazdní asistenti. Digitálny prístrojový štít je umiestnený v úrovni očí a od úrovne výbavy Active obsahuje 10-palcový digitálny displej. Vo verzii GT je zároveň aj trojrozmerný (3D).
Vonkajšie rozmery:
dĺžka 4 636 mm, šírka 1 852 mm a výška 1 442 mm.
Vnútorne rozmery prvý rad: šírka v oblasti ramien 1 443 mm, výška od sedadla po strop 14° – 891 mm.
Vnútorne rozmery zadná časť: šírka v oblasti ramien 1 414 mm, priestor na kolená 129 mm.
Batožinový priestor:
– v päťmiestnom usporiadaní 607 litrov (pri benzínových a dieselových verziách) a so sklopenými zadnými sedadlami až 1 634 litrov,
– pri plug-in hybridných verziách 548 litrov a so sklopenými sedadlami až 1 574 litrov.
Pochváliť sa môže špičkovou aerodynamikou s hodnotami Cx of 0.277 a SCx of 0.618 m². Optimalizované boli kvôli nej prakticky všetky súčasti karosérie (nárazníky, zadné bočné panely, deflektory, difúzory, stĺpiky karosérie, zrkadlá, kryt podvozku a pod.).
Optimalizácia sa týka aj kolies, vrátane diskov, ktoré sú navrhnuté tak, aby zlepšovali nielen aerodynamiku, ale aj celkový výkon. Výsledkom je zníženie emisií v porovnaní s predchodcom o viac ako 2 gramy CO₂.
Nový Peugeot 308 SW využíva pneumatiky s diskami s priemerom od 16 do 18 palcov, patriace do tried A a A+, s nižším valivým odporom, avšak bez akýchkoľvek kompromisov, pokiaľ ide o vysoké nároky značky na ich jazdné vlastnosti a stabilitu na ceste.
Nový PEUGEOT 308 SW prichádza s niekoľkými verziami hnacích agregátov a dobíjateľnými hybridmi, benzínovými motormi a naftovými agregátmi.
Dostupný je s nasledovnými spaľovacími motormi s emisiami CO₂ už od 115 g. Všetky vyhovujú najnovšej emisnej norme Euro 6 a v súčasnej dobe sa podrobujú schvaľovacie procesu podľa testovacieho protokolu WLT (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).
Benzínové, 3-valcové motory s objemom 1,2 litra:
PureTech 110 S&S BVM6,
PureTech 130 S&S BVM6,
PureTech 130 S&S EAT8.
Naftové, 4-valcové motory s objemom 1,5 litra:
BlueHdi 130 S&S BVM6,
BlueHdi 130 S&S EAT8,
Sloboda pri voľbe pohonu, reprezentovaná sloganom “Power of Choice” znamená, že aj nový Peugeot 308 SW prichádza s dvomi dobíjateľnými (plug-in) hybridnými motormi:
HYBRID 225 e-EAT8 /pohon prednej nápravy/ kombinuje motor PureTech s výkonom 180 k (132 kW) s 81 kW elektromotorom, pripojeným priamo k automatickej prevodovke e-EAT8 / emisie C0₂ od 26 g na km a dojazd na elektrinu až 59 km (podľa testovacieho protokolu WLTP, údaje podliehajú procesu schvaľovania),
HYBRID 180 e-EAT8 /pohon prednej nápravy/ kombinuje motor PureTech s výkonom 150 k (110kW) s 81 kW elektromotorom, pripojeným priamo k automatickej prevodovke e-EAT8 / emisie C0₂ od 25 g na km a dojazd na elektrinu až 60 km.
Li-ion batéria má kapacitu 12.4 kWh, výkon 102 kW a pre vyhovenie nárokom akýmkoľvek nárokom užívateľov sú k dispozícii dva typy palubných nabíjačiek, štandardná jednofázová nabíjačka s výkonom 3.7 kW a ako výbava na želanie aj výkonnejšia 7,4 kW jednofázová nabíjačka.
Máte záujem o nový Peugeot 308 SW? Dohodnite si skúšobnú jazdu.
Našou snahou je služby pre vás neustále skvalitňovať a vylepšovať.
Napíšte nám, ak vás čokoľvek zaujíma.
Radi by sme vám posielali novinky o skvelých ponukách a špeciálnych promo akciách.
V prípade nehody alebo škodovej udalosti nás kontaktujte na tel. čísle: +421 123 456
© 2022 FRANCE-TECH Košice s.r.o. All rights reserved.
Bratislava
Nitra
Košice
© 2022 FRANCE-TECH Košice s.r.o. All rights reserved.
Niečo vám nesedí? Cena? Farba? Výbava?
Dajte nám vedieť a skúsime to doladiť!
Nechajte nám kontakt a ozveme sa so super ponukou.