V prípade akýchkoľvek  otázok spojených s nehodou prosím neváhajte kontaktovať asistenčnú službu nášho servisu:

Bratislava

Ivan Fajčík

-

Nitra

Juraj Kukla

-

Košice

Lenka Kočkárová

-

Čo robiť pri dopravnej nehode

Nehoda neznamená katastrofu, France-Tech vám pomôže

Jazda autom so sebou občas prináša aj nepríjemné udalosti. Ani nehoda spojená s poškodením vozidla však nemusí znamenať žiadnu katastrofu. V našich prevádzkach France-Tech ponúkame možnosť využitia asistenčných služieb i autorizovaného servisu, v ktorom vám poradíme ako na to.

Niekedy je však ťažké posúdiť rozsah škôd. Preto je lepšie obrátiť sa na našich skúsených pracovníkov, ktorí vám poradia, či bude lepšie oboznámiť o nehode políciu alebo si účastníci nehody vystačia na mieste aj sami.

Ako správne postupovať pri nehode

  • prvoradé je zachovať pokoj, obliecť si reflexnú vestu, zabezpečiť miesto nehody a v prípade potreby poskytnúť prvú pomoc
  • ak si to situácia vyžaduje, zalarmujte záchranné služby a políciu

Kedy volať na políciu?

  • Ak sa niekto pri nehode zranil.
  • Ak je odhadovaná škoda vyššia než 4 000 eur.
  • Ak vznikla škoda na majetku tretej osoby, na všeobecne prospešnom zariadení (napríklad dopravné značenie, cestná komunikácia a iné) alebo ak uniknú do okolia nebezpečné veci.
  • Ak ste sa s iným účastníkom nedohodli na tom, kto je vinník.
  • V havarijnom poistení v prípadoch uvedených vo vašej poistnej zmluve alebo vo VPP (napríklad krádež vozidla alebo jeho častí, vandalizmom poškodené vozidlo, stret so zverou a iné).
  • Políciu zavolajte aj vtedy, ak neviete, kto alebo čo škodu spôsobilo.

Nehodu je potrebné zdokumentovať

  • Ak nebude potrebná pomoc policajtov, stačí vyplniť a podpísať tlačivo zavedené na zabezpečenie náhrady vzniknutej škody označované ako „správa o nehode“, ktorá následne poputuje aj s potrebnou fotodokumentáciou do poisťovne

 

V prípade, že poškodené auto je nepojazdné,  asistenčná služba  vašej poisťovne vám poskytne odťah motorového vozidla.

Nahláste vzniknutú škodu poisťovni

Bezprostredne po nehode volajte kontaktné centrum poisťovne a nahláste poistnú udalosť telefonicky, mobilnou alebo online aplikáciou či osobne. V prípade, že udalosť neviete nahlásiť a potrebujete našu pomoc, asistenčná služba nášho servisu  vám s tým rada pomôže.

Poistnú udalosť je nutné písomne nahlásiť poisťovni do 15 dní v prípade tuzemskej nehody, alebo do 30 dní ak sa nehoda stala v zahraničí.

Potom môžete v pokoji zamieriť do nášho autorizovaného servisu, ktorý zabezpečí s Vašou poisťovňou celý proces likvidácie poistnej udalosti a opravu poškodeného motorového vozidla.

Cookies používame, aby sme vám zaručili najlepší možný zážitok z návštevy našej stránky francetech.sk. Ak budete pokračovať bez zmeny vašich nastavení, dávate tým najavo svoj súhlas s prijímaním všetkých cookies z našejstránky. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť