Nový Peugeot 2008 test: o triedu lepšie auto

Peugeot 2008 recenzie

Ak si nevyberiete z našich aktuálne dostupných skladových vozidiel, zastavte sa u nás v predajni a objednáme vám vozidlo do výroby podľa vašich predstáv.

Model 208 – počet vozidiel na sklade:

0

Model 2008 – počet vozidiel na sklade:

0

Vozidlá Peugeot 208 v ponuke Vozidlá Peugeot 2008 v ponuke
  • Splátka už od 96 eur mesačne (v závislosti od modelu a verzie)
  • Zimné pneumatiky a vyhrievané predné sedadlá zadarmo
  • Predĺžená 4-ročná záruka
  • 0% leasing
20200314 132741

Elegantný a pohodlný

Skok medzi prvou a druhou generáciou modelu je markantný. Peugeot 2008 test ukázal, že z nenápadného crossoveru sa stalo sebavedomé SUV, ktoré zaujme hneď na prvý pohľad. Dominantná je predovšetkým predná časť vozidla s mohutnou maskou, tvarovanou kapotou a dennými LED svetlometmi. Autu ďalej dodávajú šarm výrazné blatníky a ostré línie.

Nový Peugeot 2008 – akciová ponuka:

Uvádzací bonus až do 3 210 €

POZRIEŤ VÝBAVU, CENU A VÝŠKU ZĽAVY Novy Peugeot 2008 Akcia

Nový PEUGEOT 2008 s inovatívnym interiérom PEUGEOT i-Cockpit® 3D, vyspelými technológiami a ponukou výkonných a účinných spaľovacích aj elektrických motorov:

*Pri akontácii 8 519,50 € platíte od 145,22 €/mes. Je potrebné uzavretie havarijného, zákonného poistenia a poistenia finančnej straty už za 52,52 €/mes.

Mám záujem o nový Peugeot 2008 Dohodnúť skúšobnú jazdu

Nový Peugeot 2008 stojí na variabilnej platforme CMP, vďaka ktorej dokáže využívať aj elektromotor bez toho, aby stratil z objemu batožinového priestoru (405 litrov). Nové SUV je dlhé 4300 mm, široké 1987 mm a vysoké 1550 mm. Jeho všestrannosť podporujú dvojité dno kufra a sklápajúce sa zadné sedadla, vďaka čomu sa dá vytvoriť takmer rovná plocha.

Výrobca si dal záležať na výbave a priestrannosti interiéru. Privítajú vás pohodlné sedadlá s príjemným poťahom a veľmi podstatnou informáciou je, že aj pasažieri sediaci vzadu majú dostatok priestoru na nohy. Vodiči si budú pochvaľovať moderný Peugeot i-Cockpit. Jeho súčasťou je inovatívna prístrojová doska s 3D zobrazením informácií, športovo tvarovaný volant a veľká HD dotyková obrazovka v stredovom paneli.

Peugeot 2008 test ukázal, že model je nabitý technológiami

Samostatnou kategóriou sú asistenčné technológie, vďaka ktorým sa šoférovanie posúva k poloautonómnej jazde. Peugeot 2008 disponuje aktívnym udržiavaním v jazdnom pruhu, adaptívnym tempomatom, parkovacím asistentom, systémom automatického brzdenia, rozšíreným rozpoznávaním dopravných značiek či snímaním mŕtveho uhla. Nechýbajú ani funkcie konektivity, navigácia alebo moderný zvukový systém. Samozrejme, v závilosti od toho, do akej verzie zainvestujete.

Vo výbave Allure sme mali oproti základnému vyhotoveniu Active bezkľúčové štartovanie, cúvaciu kameru, elektronickú parkovaciu brzdu alebo štyri zásuvky USB (dve vpredu a dve vzadu). Úprimné povedané, tieto pomôcky nám úplne stačili, ale ak chcete zažiť ešte väčší komfort a požadujete všetky bezpečnostné technológie, verzie GT Line a GT splnia určite aj požiadavky tých najnáročnejších klientov.

Niekomu môže v danej verzii chýbať navigačný systém, ale tento problém sa dá ľahko vyriešiť prostredníctvom funkcií konektivity. Po prepojení mobilu s autom cez Apple CarPlay, Android Auto či Mirror Link budete mať k dispozícii navigáciu alebo si môžete púšťať hudbu podľa vlastného výberu cez Spotify a iné aplikácie. Samozrejmosťou je aj handsfree telefonovanie. Po spárovaní mobilu s dotykovou obrazovkou už nemusíte na prijímanie hovorov chytať do ruky váš smartfón. Na záver treba dodať, že oproti prvej generácii dvetisícosmičky urobil Peugeot očividný progres aj v oblasti konektivity.

Peugeot 2008 test: SUV pre každého           

Nový Peugeot 2008 nás zaujal už od prvého momentu. Po prechode nového auta sa často spoznávate s jazdnými vlastnosťami, reakciou spojky, bŕzd, plynového pedálu alebo prevodovky. Tentoraz sme počiatočné problémy nemuseli prekonávať. Šikovné SUV malo dobrú odozvu, šesťstupňový manuál bol výborne sprevodovaný a motor bez problémov zvládal jazdu v meste aj mimo neho. Rovnakú pohonnú jednotku 1,2 PureTech s výkonom 100 koní sme testovali aj v decembri s modelom Peugeot 208 a ten reagoval o niečo svižnejšie. Vzhľadom na váhu jednotlivých vozidiel je to však logické.

Peugeot 2008 Interiér Peugeot 2008 2020 1024 80

V prípade potreby sú dostupné aj výkonnejšie varianty. Nový Peugeot 2008 ponúka benzínové motory 1,2 PureTech s výkonom 100, 130 a 155 koní. Posledný z agregátov je v ponuke iba vo verzii GT s osemstupňovou automatickou prevodovkou. Naftové motory 1,5 BlueHDi majú výkon 100 alebo 130 koní. Výkonnejšie jednotky je možné pri dieslovej aj benzínovej verzii takisto kombinovať s osemstupňovým automatom.

Výrobca udáva, že kombinovaná spotreba pri všetkých typoch benzínových motorov sa nedostane nad úroveň 5 litrov na 100 kilometrov. Pri dieslových motoroch je to dokonca pod hranicou 4 litrov. Z našich skúseností môžeme povedať, že v prípade využitia módu Eco a opatrného zaobchádzania s plynovým pedálom je možné tieto hodnoty aspoň približne udržať. Na druhej strane, v tradičnom móde je auto oveľa sviežejšie, má dobrý odpich a je ťažké nevyužiť jeho potenciál. Potom však musíte počítať s tým, že pohonné hmoty z nádrže zmiznú rýchlejšie.

Peugeot 2008 test od Rasťa Chválu