Peugeot 308 s viacerými vylepšeniami

Na novú generáciu modelu Peugeot 308 si zákazníci ešte musia počkať, no populárny hatchback hlási posun vpred. Najzákladnejšou zmenou je prítomnosť digitálneho i-Cockpitu. Okrem toho dostane „tristoosmička“ aj nové dizajnové a bezpečnostné prvky.

Súčasná druhá generácia modelu Peugeot 308 je na trhu už od roku 2013. Môže sa pochváliť honorom Auto roka aj ďalšími 43 troma oceneniami. Po celom svete sa predalo viac ako 1,5 miliónov kusov tohto vozidla, ale vývoj sa nedá zastaviť. Preto francúzska automobilka dopriala tradičnému zástupcovi v C-segmente viaceré vylepšenia.

Tip - pozrite si naše skladové vozidlá s cenovým zvýhodnením a bonusmi, pri ktorých môžete získať navyše kredit až do 500 € na výbavu alebo servis na 4 roky zadarmo:

Premiérovo aj s i-Cockpitom

Prvé úpravy si všimnete hneď po nastúpení, keď vás privíta jedinečný i-Cockpit. Do ruky vám padne ergonomicky tvarovaný volant, v zornom poli máte na digitálnej prístrojovej doske všetky potrebné údaje pre jazdu a v stredovom paneli je umiestnená 10-palcová dotyková obrazovka s HD rozlíšením.

Vynovený Peugeot 308 nezaostáva ani vo funkciách konektivity. Dotyková obrazovka sa dá prepojiť s mobilom prostredníctvom protokolov Mirrorlink, Android Auto alebo Apple Car a môžete na nej využívať aj navigáciu. Rovnaké vybavenie majú takisto najnovšie modely Peugeot 208 a Peugeot 2008, ktoré sa objavili na trhu len nedávno.

Z hľadiska dizajnu sú badateľné iba minimálne úpravy. Na výber je nová farba karosérie s označením Vertigo Blue a tzv. Black pack. Ak si ho zvolíte, niektoré prvky sa zmenia z chrómovaných na čisto čierne. Ide o mriežku chladiča, logo automobilky, kryty spätných zrkadiel, priestory okolo hmloviek alebo 18-palcové disky kolies.

Bohatá ponuka asistentov

Tristoosmička drží krok so zvyškom modelového radu Peugeot aj v prípade asistenčných technológií. Má elektrickú parkovaciu brzdu, systém monitorovania mŕtveho uhla, funkciu núdzového brzdenia a varovania pred rizikom kolízie. Využíva aj parkovaciu kameru so zorným uhlom 180 stupňov, udržiava auto v jazdných pruhoch a upozorňuje vodiča na prípadnú únavu.

Pod kapotou modelu Peugeot 308 sa môžu schovávať dva typy benzínových a dieslových motorov. Benzínové agregáty 1,2 PureTech ponúkajú výkon 110 alebo 130 koní, naftové jednotky 1,5 BlueHDi majú výkony 100 alebo 130 koní. Pri výkonnejších variantov je možné využiť osemstupňovú automatickú prevodovku.

Páčil sa ti tento článok? Podel sa s ním s ostatnými

Cookies používame, aby sme vám zaručili najlepší možný zážitok z návštevy našej stránky francetech.sk. Ak budete pokračovať bez zmeny vašich nastavení, dávate tým najavo svoj súhlas s prijímaním všetkých cookies z našejstránky. Viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close