Peugeot e-208: Ako je na tom elektrický hatchback v konkurenčnom boji?

S0 Peugeot E 208 En Direct Du Salon De Geneve 2019 583136

Elektrifikácia je jednou z tém, ktorá momentálne hýbe automobilovým priemyslom. Jednotlivé značky v snahe znížiť emisné zaťaženie a prispôsobiť sa požiadavkám trhu prinášajú čoraz častejšie vozidlá s elektrickým pohonom. Peugeot e-208 je dôkazom toho, že za konkurenciou nechce zaostávať ani francúzska automobilka.

Pre Peugeot je to historický moment, keďže prvýkrát ponúka aj vozidlá s nulovou produkciou emisií CO2. Navyše, Peugeot e-208 sa vyrába na Slovensku v trnavskom závode. Je to už piaty model, ktorý schádza z liniek na západe krajiny. Do konca minulého roka vyhotovili v „malom Ríme“ tri milióny vozidiel.

Peugeot e-208 – treba si priplatiť

Peugeot e-208

Portál teslamagazin.sk porovnal spomenuté štyri modely z viacerých hľadísk. Základnými kritériami boli kapacita batérie, dojazd, výkon, dynamické vlastnosti a rýchlosť nabíjania. Peugeot e-208 ponúka spolu s Corsou-e kapacitu batérie 50 kWh, čo je iba o 2 kWh menej ako má Renault Zoe II. Tento model vďaka tomu poskytuje dojazd až 390 km, zatiaľ čo Peugeot je na druhom mieste s hodnotou 340 km.

Peugeot e-208

V hodnotení rýchlosti nabíjania sa najviac osvedčili modely koncernu PSA. Peugeot e-208 aj Corsa-e majú podporu nabíjania 100 kW a na 80 % kapacity batérie sa dostanú za 30 minút nabíjania. V porovnaní s ostatnými dvoma vozidlami sú na tom podstatne lepšie, pretože tie ponúkajú podporu iba 50 kW, čo môže byť pri súčasnom trende málo.

POČKAJTE! Neodchádzajte.

francetech logo

Niečo vám nesedí? Cena? Farba? Výbava?
Dajte nám vedieť a skúsime to doladiť!

Nechajte nám kontakt a ozveme sa so super ponukou.