Pandémia koronavírusu vo veľkej miere zasiahla automobilový priemysel. Viacerí výrobcovia museli prerušiť produkciu vozidiel a predajcovia sa vyrovnávali s prísnymi vládnymi nariadeniami. Napriek týmto komplikáciám zažil Peugeot vydarený rok 2020.
Francúzska automobilka dosiahla rekordný podiel na trhu až v 25 krajinách sveta. Historické hodnoty vytvorila napr. v Španielsku, Taliansku, Rakúsku, Česku, Slovinsku, na Ukrajine aj doma vo Francúzsku. Peugeot zároveň medziročné rástol v piatich zo šiestich trhových regiónov sveta. Polepšil si v Európe, v Eurázii, na Strednom východe, v Indii a oblasti Pacifiku aj v Južnej Amerike.
Ak si nevyberiete z našich aktuálne dostupných skladových vozidiel, zastavte sa u nás v predajni a objednáme vám vozidlo do výroby podľa vašich predstáv.
- Splátka už od 96 eur mesačne (v závislosti od modelu a verzie)
- Zimné pneumatiky a vyhrievané predné sedadlá zadarmo
- Predĺžená 4-ročná záruka
- 0% leasing
Úspešný Peugeot 208
V Európe najviac bodovali modely 208, 2008, 3008, Rifter a Partner. Prvý spomenutý mestský hatchback ešte v marci triumfoval v ankete Európske auto roka a následne si pripísal celosvetovo ďalších 26 ocenení. Vynovený Peugeot 208 je zároveň druhým najpredávanejším autom v rámci svojho segmentu v Európe. Vo Francúzsku dokonca dominuje.
Ďalší veľký úspech prišiel v októbri. Čisto elektrický Peugeot e-Expert zvíťazil v ankete Medzinárodná dodávka roka. V rámci ponuky úžitkových vozidiel následne dostala elektromotor aj najväčšia dodávka e-Boxer. Automobilka priniesla tiež novinku pre juhoamerický trh, kde zaujal zákazníkov Peugeot Landtrek.
Máte záujem o nové alebo jazdené auto? Pozrite si našu ponuku vozidiel

Elektrifikácia ako správna cesta
Francúzska značka v roku 2020 pokračovala v elektrifikácii modelového radu. Aktuálne nájdeme v ponuke Peugeotu až osem vozidiel, ktoré využívajú elektrický alebo hybridný pohon. To sa prejavilo aj v minuloročných číslach predaja. Každé desiate auto, ktoré si zákazníci kúpili, bolo elektrifikované.
„Výsledky vlaňajšieho predaja nás napĺňajú hrdosťou. Teší nás predovšetkým to, že stávka na elektrifikáciu sa stretla s pozitívnou reakciou zákazníkov. Naša výkonnosť na trhoch je výsledkom vhodných strategických krokov, ktoré sme urobili v náročnom období,“ uviedol šéf manažmentu značky Peugeot Jean-Philippe Imparato.

Čo prinesie značke Peugeot rok 2021?
Automobilka už koncom minulého roka predstavili facelifty modelov 3008 a 5008. Masívnejší predaj moderných SUV vo väčšine európskych krajín sa však začne až v úvode roka 2021. Práve v tejto triede chce Peugeot pokračovať v úspechoch, pretože vlani obsadil v Európe druhú priečku. Na trh sa dostane aj športový model 508 s označením Sport Engineered.
Vzhľadom na pokračujúce obmedzenia predaja v dôsledku pandémie koronavírusu sa bude značka spoliehať na dobre fungujúci online systém objednávok, ktorý jej priniesol úspech vo Francúzsku alebo Veľkej Británii. Ten sa bude do konca apríla rozširovať o Nemecko, Španielsko, Taliansko, Holandskom, Belgicko, Portugalsko a Rakúsko.