Rok 2020: Peugeot rástol napriek pandémii

Peugeot 5008 2021

Francúzska automobilka dosiahla rekordný podiel na trhu až v 25 krajinách sveta. Historické hodnoty vytvorila napr. v Španielsku, Taliansku, Rakúsku, Česku, Slovinsku, na Ukrajine aj doma vo Francúzsku. Peugeot zároveň medziročné rástol v piatich zo šiestich trhových regiónov sveta. Polepšil si v Európe, v Eurázii, na Strednom východe, v Indii a oblasti Pacifiku aj v Južnej Amerike.

Ak si nevyberiete z našich aktuálne dostupných skladových vozidiel, zastavte sa u nás v predajni a objednáme vám vozidlo do výroby podľa vašich predstáv.

Model 208 – počet vozidiel na sklade:

0

Model 2008 – počet vozidiel na sklade:

0

Vozidlá Peugeot 208 v ponuke Vozidlá Peugeot 2008 v ponuke
  • Splátka už od 96 eur mesačne (v závislosti od modelu a verzie)
  • Zimné pneumatiky a vyhrievané predné sedadlá zadarmo
  • Predĺžená 4-ročná záruka
  • 0% leasing

Úspešný Peugeot 208

V Európe najviac bodovali modely 208, 2008, 3008, RifterPartner. Prvý spomenutý mestský hatchback ešte v marci triumfoval v ankete Európske auto roka a následne si pripísal celosvetovo ďalších 26 ocenení. Vynovený Peugeot 208 je zároveň druhým najpredávanejším autom v rámci svojho segmentu v Európe. Vo Francúzsku dokonca dominuje.

Ďalší veľký úspech prišiel v októbri. Čisto elektrický Peugeot e-Expert zvíťazil v ankete Medzinárodná dodávka roka. V rámci ponuky úžitkových vozidiel následne dostala elektromotor aj najväčšia dodávka e-Boxer. Automobilka priniesla tiež novinku pre juhoamerický trh, kde zaujal zákazníkov Peugeot Landtrek.

Peugeot 2008 Testdrive Road

Elektrifikácia ako správna cesta

„Výsledky vlaňajšieho predaja nás napĺňajú hrdosťou. Teší nás predovšetkým to, že stávka na elektrifikáciu sa stretla s pozitívnou reakciou zákazníkov. Naša výkonnosť na trhoch je výsledkom vhodných strategických krokov, ktoré sme urobili v náročnom období,“ uviedol šéf manažmentu značky Peugeot Jean-Philippe Imparato.

E2081 (10)

Čo prinesie značke Peugeot rok 2021?

Vzhľadom na pokračujúce obmedzenia predaja v dôsledku pandémie koronavírusu sa bude značka spoliehať na dobre fungujúci online systém objednávok, ktorý jej priniesol úspech vo Francúzsku alebo Veľkej Británii. Ten sa bude do konca apríla rozširovať o Nemecko, Španielsko, Taliansko, Holandskom, Belgicko, Portugalsko a Rakúsko.